Mardin bitkisel sabunları

Bilmeden bizde en ün sahibi dükkana girmişiz. Okadar çok sabun satan dükkan varki... Ve sabunlar çok çeşitli... Almadıklarımda da aklım kaldı. Takliti çok çabuk üretildiği için sürekli kalıp ve damga değiştirmek zorunda kalıyorlarmış. Sen harıl harıl dükkanı fotoğraflarken, ben de bu dağınık dükkanın neyini çekip duruyor diyordum, fotoğrafı görünce farkettim nekadar hoş sevimli bir dükkan olduğunu, içindeyken karmaşık gelmişti. Sonra sabancı müzesinde aynı dükkanın senin çektiğin gibi fotoğraflarını görünce çok şaşırdım.. Hıım dedim bakarken, demekki gerçekten fotoğraflıkmış ama ben görememişim. Kutluyorum seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Hayatın renkleri... |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.